Klantig är mitt mellannamn!

Och det är det nog en eller 20 som kan intyga haha..

Ok, som ni alla vet så har jag haft ETT PAR motgångar sen jag kom hit.. Allt från jobb till stölder!
Senaste nytt är... wait for it, wait for iiit... Jag tappade min plattång i golvet så skiten gick sönder OCH jag har supit bort båda mina linser, och har ju givetvis inga fler med mej!!!! =S Jag fattar inte.. skärpning för helvete nu Tina! Men har slutat förvånas när saker händer nu.. Får försöka se det komiska i det hela, för jag tycks ju inte förändras hehe :P
Så idag har jag tagit mej en liten shoppingrunda.. Det blev en plattång från Babyliss, en ny borste och äntligen en ny operatör! Så nu ska folk kunna komma fram till mej, för det har ju inte gått så bra hehe.. Kan inte det nya nr än, måste skicka in papper till operatören först.. Men så snart jag vet det ska jag uppdatera om det! Använder det gamla så länge..

Älskar jobbet på Dansken!! Fan vad kul det är att jobba bar
=) Ska jobba ikväll/inatt igen, och längtar faktiskt riktigt! Dreamteamet ikväll.. Jag och Sebbe i baren, Jocke i DJ-båset, Rob plockar glas och sist men absolut inte minst Dave i dörren =) Ska lägga upp lite bilder sen på stället där, så fort jag har styrt ny kamera! Blir förhoppningsvis nästa vecka..

Åh förresten, funderar på att skaffa mej min andra tattoo här nere!! =)
På handleden, med en text.. Vet vilken text, men avslöjar inte det for the moment.. ;)
Jag tänker ju mer på att jag inte vill ha någon synlig tatuering, vill kunna dölja den.. Som med min nuvarande! Det är det enda som får mej å tveka.. Ser ju inte så bra ut om man söker jobb osv, MEN.. kom på att jag visst kan dölja den om jag väljer att göra en på handleden, med en klocka! =) Skulle bara vara bra om jag gadda mej där, måste bli bättre på att använda klocka hehe!

Och på fredag ska jag äntligen färga håret..!! Ska bli så skönt.. Ska fortsätta som blondin har jag bestämt mej för, ska bara färga utväxten!


I like it blond.. Gamla chefen fick vara med på en hörna, orkade inte klippa bilden :P

Nope nu ska jag hem och duscha och fixa till mej lite inför jobbet ikväll.. =)

A tutt..
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅH! Allt klär dn skönhet ;) Kan du inboxa ditt nr på facebook? Behöver det om ett mms ska skickas då bebis är född!!! Pussssss

2010-02-10 @ 21:48:06
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0