Jag har en hemlis.. ;)

Eeeeooowwww jag är trött ikväll.. Och börjar känna mej förkyld?!
Det är, som varje måndag, pubrunda.. Men den hoppar jag rätt kraftigt ikväll! Det blir filmkväll och sova tidigt, jobba första dagen på Dansken imorrn ju =) Och ska försöka att inte missa frukosten imorrn!

Igår skulle blivit en lugn kväll.... men så blev det ju givetvis inte hehe! Tjejerna beställde in menta till oss i ett, så det var faktiskt lite svårt at undvika att fyllan som så smått smög sej på en hehe.. Gick vidare från Victor´s till Café Face, och där beställdes det in ännu mer!! Laurant gav mej en så fantastiskt god Strawberry Deckerry (osäker på stavningen där..), rätt många shots och sen fick jag själv beställa in 2 stora glas vatten! :P
Stapplade hem något mer berusad än tänkt, och sov sen gott på spriten tills kl 11.00 imorse!

Lunchade med 2 andra bakfulla wosslingar, Strid och Kajsa samt en väldigt välmående Kulis! Gottis var det..
Sen har det bara slappats heeela dagen lång!
Suttit på Foret och internetat i lite mer än 6 timmar nu hehe.. Rekord på det dära!

Oj ja förresten, höll på att glömma..
I have a secret!! ;)
Kanske berättar längre fram, but it´s gooood! Hihi..


Tänkte bjuda på änna några fler bilder från livet i alperna här.. =) Men har alla nya bilder på kameran och orkar faktiskt inte lägga in dem ikväll.. Tar ju sån tid!


En liten bild från Nyårs afton! =)

Näpp, nu hem och gotta till film och snabbmakaroner á la Suedoise =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0