Jag är kanske en skvätt galen..

After skiin igår var fan galen haha.. Det började nyktert, men blev bjuden på så jävla många shots när jag stod där bakom baren.. Blev liiite lite salongsberusad, men det var sjukt kul! Bra tryck, bra gäster och som vanligt grymt band, 2 for U =) Det blev så pass många shotar så det börjades skrivas på magen, sidorna och ryggen på mej hahaha! Kommer bilder inom kort, lovar.. Gästerna hade roligt åt mej iaf, och visst är det mycket roligare när det händer något "ovanligt" på krogen?! När bartendrarna bjuder lite på sej själva.. Jag tycker det iaf, och vill därför göra detsamma för mina gäster! Bjuda lite på sej själv.. =) Jag gick och sov i en timme ca efter after skiin, sen var det dax för baren nattetid vilket som vanligt var skitskoj! Och efter stängning och städning blev vi kvar ett par timmar och spelade biljard och tog ett par drinkar.. Hur mysigt som helst!! Sen blev det pizza och film! =)

Har jobbat after skii idag igen, men det var inte i närheten lika mycket drag sidag så jag fick gå tidigare. Och ikväll ska jag jobba på Facén igen.. Inte taggad någonstans! Av olika anledningar.. Men men, det är bara 3 ½ timme, sen blir det DouDoune ikväll där självaste Nici Belucci spelar. Ska bli kul som fan faktiskt!

Imorrn blir det jobb i baren nattetid på Dansken igen vilket ska bli riktigt kul!! =) Älskar verkligen allt och alla på det stället! Så god stämning, kollegorna är helt fantastiskt goa och jobbet i sej är skitkul!! =) Puss på er alla! <3

Nu ska jag hem och vila en sväng innan det blir dax för jobb nr 2 för denna dagen. Hoppas många hänger in ikväll..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0