In pain..

Just nu sitter jag på Foret efter att ha jobbat 09.30-16.00 idag. Ute yrar snön för fullt, blåser jättemycket! Brr..
Skönt att sitta inne och mysa i värmen.. Idag är det transfer-dag också, vilket innebär nya gäster på hotellen. Ett gäng småglin har åkt hem, dax för nästa grupp förskolebarn att komma hit och irritera en.. Allvarligt, de är mellan 16-18 år 95 % av turisterna som kommer vara här nu under 3 veckors tid! Suck.. Men men, så är det! Bara att bita ihop och gilla läget.

Igår var jag nog bakfullast i Frankrike hehe.. Längesen jag var så tankad som jag var i förrgår! Men hade 2 barnvakter med mej så det var ingen fara :P Jag var tydligen jätterolig har jag fått höra, de fick sej många goda skratt åt min fylla.. Tur det iaf så jag inte var otrevlig hehe! Det blev en väääldigt lugn dag och kväll igår! Blev bla mys till film med popcorn och cola. Väldigt välbehövligt kan tilläggas! Hockeyn kollade jag givetvis också på, love it!! =) Imorrn missar jag dock reprisen då jag jobbar..

Ikväll ska jag jobba på Facén, ska bli intressant nu efter bravaderna sist.. Ignorera står högt på listan "Att-göra" ikväll iaf! Vet inte om jag ska ut efter att ha jobbat klart ikväll, kanske bara ut och kika lite, får se. Har rätt ont i magen emellanåt då det är that time of the month nu.. Så blir kanske bara direkt hem, får se hur jag mår helt enkelt!

Nej nu blev jag trött.. Ska hem och lägga mej en sväng så jag pallar jobbet ikväll! Hoppas på mycket folk, need cash!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0