En liten liten..

.. petit danoise flicka!! =)

Första dagen igår som röd-svart randig and I loved it!!
Började jobba 11.00 igår fram tills kl 16.00 egentligen, men jag gillade det så mycket så jag var kvar ett tag extra! Jobbade först i serveringen och baren.. Sen kickade after skiin igång och Tina entrade baren ;) Och jävlar vad kul det var.. Älskade varenda sekund och ville verkligen inte gå hem, det fick jag dock göra ändå för det lugnade ner sej rätt rejält. Pratade med Julia som ville att jag skulle komma tillbaka idag och köra hela after skiin från 13.00-18.00, och det tackade jag väldigt glatt ja till!

Kommer till jobbet idag och det är rätt bra med folk där som vill äta.. Tar beställningar och plockar lite. Tiden går snabbt och plötsligt drar after skiin igång för fullt! En massa folk runt baren, mycket att göra.. Jag har ju ingen direkt barvana, men jag klarade det rätt bra faktiskt.. Sötaste Sebbe och Jocke hjälpte mej så fort det var någonting, men det var faktiskt inte så mycket jag behövde hjälp med.. Pojkarna tyckte jag var jätteduktig, och min chef Tom sa att han var glatt överraskad och faktiskt lite chockad över hur snabbt jag lärde mej och hur duktig jag faktiskt var.. =D Blev jag himla glad för.. Jag älskar Dansken!! =)

De sa till mej att planen nu är att få in mej i baren och jobba after ski, samt att jag jobbar bar nattid
.. Så jävla gött, med tanke på att jag länge velat lära mej bar! Och hade faktiskt det som ett litet mål innan jag åkte hit till Valdi att jag skulle lära mej bar här nere.. Hoppas det blir så med!! =)

nu har jag varit hemma och duschat och fräshat till mej lite inför ytterligare jobb på Café Face ikväll i garderoben.. Och sitter nu och relaxar lite på Foret med en varm choklad givetvis :P

Och nu har februari kickat igång.. Fan det pirrar lite i magen asså.. Det kommer bli så gaaalet med folk här! =)
Nej, nu ska jag, Martin och Kulis vara med i en sångtävling hehe..

A tutt..
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0