Behöver!

Åhh.. Sitter och kollar lite olika hemsidor nu, bla min favorit klädesaffär Gina Tricot. Vad jag har Gina-abstinens!! Hade lätt kunnat åka till Sverige bara för ett par dagar för att få gå och shoppa nu! Och för att få äta lite Svensk mat.. Åhh! Är även inne och kollar Victoria´s Secret och Hugo Boss.. En hudkräm från Victoria´s som jag vill ha och min älskade parfym Hugo Boss-Deep red <3 Vill ha vill ha vill ha..!! Min är slut, och måste åka typ 20 mil för att kunna köpa en ny, och beställa på nätet vill jag inte!

Blev lite längre internetande än tänkt hehe.. Kommer inte hinna sova något innan jobbet nu. Jaja, det får gå ändå! Ska dock hem och duscha, äta och fräscha till mej lite. Det hinner jag iaf! =) Kanske springer inom Dansken en snabbis också innan jobbet..


Mmm längtar tills jag får lägga vantarna på min älskade parfym igen!


Denna lotionen luktar såå himla ljuvligt!!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0