Alla Hjärtans Dag..

..är en underbar dag OM man har någon att fira med.. Annars suger den hehe! :P Har dock fått ett Hjärtans-kort idag av en av kockarna på jobbet, Ben =) Det var dock inte så romantiskt då vi har någon sorts hat-kärlek till varandra på skoj haha. Men men, jag fick mej ett gott skratt iaf! =)
Jag har firat min <3-dag hittills genom att jobba, vilket har gått bra! 09.30-16. Är dock rätt trött nu, jobbade ju på Facén igårnatt med.. Kom i säng vid 03-tiden, och sen upp 09.00. Men det blev rätt bra pengar igår, så det är ju bra! =) Trodde innan idag förresten att jag tappat bort min dator.. Panik, panik, panik!! Var helt gråtfärdig.. Har ca 15.000 bilder på datorn som jag inte back-up:at =S Gissa om jag ska göra det nu hehe.. Trodde jag hade glömt den på Victor´s igår efter P-maten, men hade tydligen tagit hem den utan att ens komma ihåg det?! Ojojoj, snacka om att denna flickan är tankespridd hehe. Måste verkligen försöka ha bättre koll nu alltså!

Ikväll är jag ledig och ska ut på stan med en bunke andra sköna godingar.. =) Alla Hjärtans-tema överallt, så får väl ut och kika.. Igår var det transfer day med, så nu har rushen börjat! Vecka 7, 8 och 9 kommer framförallt vara helt galet.. Högsäsong nu ju. Det har dock hittills bara kommit småbarn! 16,17,18 och 19 är typ 85 % av alla gäster denna veckan.. Suck! Orkar inte med dem..


Tänker lite extra på denna låten idag;

Tänker på den ofta förvisso.. Men lite extra idag ändå! <3


Nej nu ska jag ta och dricka upp min varma choklad, sen ska jag hem och ta mej ett låångt, varmt och mysigt bad innan utgång ikväll! Rå om mej själv.. =)

Glad Alla Hjärtans Dag på er alla..!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Glad alla hjärtans dag sötnos <3

2010-02-14 @ 18:19:43
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0