PirriPirri

Oj, nu har jag varit riktigt javla slapp med bloggandet! Har dock varit full rulle varje dag.. en snabb review då.

Helgen (forr forra..):
Fredag jobbade jag till 21. Jag och Lauren duschade och gjorde oss iordning uppe i Micks lagenhet ovanfor jobbet. Var tvungna att skynda då vi skulle infinna oss utanfor Chinawhite kl 23 for att mota upp Marvyn som bjod dit oss.. Han DJ:ar på stallet, och fixade fritt intrade, VIP och gratid drinkar hela kvallen! =) Detta stallet ar tydligen en av de basta och mest populara klubbar i London.. Amy och 2 kompisar till henne var också med. Vi dansade, drack och hade a good time. Var hemma vid 4-tiden.
Lordag: Vaknade vid 10.30, fortfarande full och begav mej till jobbet. Mådde for javligt!! Men fick så fint harda ut tills kl 21 då jag slutade jobba. Upp till Micks lagenhet igen och gjorde oss iordning for utgång nr2! Ollies fodelsedagsfest som skulle firas på Mahiki, en av Londons absolut mest populara klubbar! Tog ett par drinkar på stallet bredvid innan Mahiki. Fraser, Nav, Bateson, Will, Ali och Leo var också dar.. Så kul att vara någotsånar samlade igen!! =) Såg något så gorgeous med.. <3 Kvallen på Mahiki var helt javla otrolig!! Alskar det stallet.. Det var nastan magiskt! Eller det var faktiskt magiskt.. Och de vill anstalla mej i baren dar =D
Att ta sej hem var något av en pina dock då alla var forsvunna nar jag kom ut!! Så Charlie foljde mej, så sot! Hittade efter långt om lange en buss i Oxford Circus som gick till Stratford, så fick jag byta dar. Somnade givetvis en svang på bussen men det ordnade sej.. Kom hem till slut.. efter nastan TRE javla timmar helt sjalv i London!! Men helt klart basta kvallen på mycket lange!
Och gissa vad, jag pratade med bartendrarna på Mahiki om jobb, och jag ska på intervju på lordag!! =) Det skulle vara så guld! Det ar en "riktig" cocktailbar och det skulle innebara att jag skulle bli såå mycket battre betald plus bli upplard cocktail bartender! =) Lite knepigt att ta mej hem, men får ta det helt enkelt!
Sondag: Borjade jobba 15. Vaknade vid 12 och mådde ratt bra faktiskt.. Och allt detta var forr forra helgen!!
Helgen som var  u var inte handelserik alls.. Eller jo forresten, men jag får skriva om det senare.. Pallar inte nu!!
Annars har jag jobbat och traffat folk. Återkommer med mer sen..
'
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0