Underbart och sentimentalt..

Underbara Val d´Isere.. Så fint väder här nu! Solen skiner och det har varit näst intill helt vindstilla. Har suttit på Warm Up hela eftermiddagen och bara gottat med en massa underbara människor.. Det är helt underbart och jag älskar verkligen livet här!! Samtidigt som jag har det helt underbart här så är jag rättså sentimental.. Jag vill inte att säsongen ska sluta, jag har det så jävla bra här! Så många underbara människor, och jag känner mej väldigt trygg här! Detta passar mej väldigt bra detta sättet att bo och leva på, iaf just nu i mitt liv. Ska lätt tillbaka nästa säsong!! =) Och jag är så jävla svag för "avsked".. Jag är som ett jävla nervvrak här emellanåt. Klarar inte av det här med att människor åker hem härifrån, vill ha dem här hos mej så länge som möjligt!! Men men, det är så det är..

Snart kommer 2 favoriter tillbaka iaf.. Olly och Laurant!! =) De kommer båda nu i veckan, vet dock inte vilken dag då de vill överraska mej hehe. Såå nyfiken!! Ska bli så kul, men jävlar vad jag kommer gråta, igen..

Ikväll är det bara happy face dock, stängning av Victors med temat Aerobics =) Och så är det älskade Fredriks födelsedag idag.. Kulis-Latis-Fullis-Lögnis-Bakis-Födelsedagsbarnis =) Grattis gubben! Du kommer bli så jävla nerblösad ikväll, Fullis.. ;) Jag kommer ha en sån jävla het outfit ikväll.. eller nja, inte riktigt.. Kommer inte se klok ut! 80-tals aerobics klädd kommer jag vara hahaha.. Jaja, jag bjuder på det!

Och måste ju bara skriva om det med.. I onsdags var det den årliga ValOscars Awards Ceremoni, vilket var bra som fan!! Folie Douce sätter ut röstlådor på alla barerna där alla i Val får rösta. Detta året fick de in hela 600 röster. Några av kategorierna är; Sex symbol of the season, Mr seasonaire, Mrs seasonaire, Mr Bean, Party animal, Mr/Mrs useless osv..
Jag blev nominerad till 2 av kategorierna, och dessa var Mrs Bean och Party animal of the season. Jag blev slagen på Party animal av Henry från Bananas vilket inte var konstigt alls hehe.. Han är snäppet värre än mej! :P Däremot vann jag Mrs Bean haha.. Motiveringen till priset var att jag är full näst intill varje dag och att jag åkt skidor 4 ggr hehe.. :P Detta har folk visst tyckt varit roligt.. Best storyn in Val d´Isere 2010. Funny person.. =)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0