Tomt

Sitter på jobbet nu.. Började jobba 18.30 och har hittills haft 3 kunder?! Har satt på film på TV:n i restaurangen och slängde upp datorn i köket. Strid kom nyss och håller mej lite sällskap, men han skulle snart gå igen. Så jag får väl kolla på film så länge tills det kommer kunder antar jag..

Stängningen av Victors igår var bra som fan!! Alla var utklädda till 80-tals aerobicsare =) Fulla och glada var vi allihopa.. Ikväll är det stängning av Dicks vilket suger kraftigt!! Jag älskar Dicks, och ikväll är det sista kvällen för denna säsongen =( Gillar jag inte, men men så är det. Ska dit och blösa på det ordentligt vill jag lova!! Mijau Fraser mijau hahaha!

Hade en photosession till idag med Kene.. Skitkul precis som sist! =) Blev rätt coola bilder! Ska ta en photoshoot till innan han åker hem på tisdag.. Nej, ska ta mej ett glas cola till nu och röka lite.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0