Staff trip

Oj nu är det verkligen jättelängesen jag skrev.. Har haft en liten mindre rolig period, men den har vänt nu igen! Cause guess what, jag tänker inte någon eller något få mej att inte njuta av den sista tiden av denna säsongen! So I´m back.. ;)

Idag har varit mysig.. Jag och min älskade lilla Bullocks girl Hope har suttit i solen och druckit kaffe, sen internetat på Vspot.. Hade en massa cathing up to do =) Har letat efter ställen att göra sommarsäsong på. Men vettifan vart jag ska åka?! Svårt det dära asså.. Hoppas det löser sej, och det snart!

Och nu har Laurant åkt hem.. Jävlar vad jobbigt det var! Vi hade kommit varandra så nära, och det var riktigt jobbigt att se honom lämna Val! Grät i typ ett dygn =´( Båda 2 stod och böla utanför hans lägenhet samma dag som han skulle åka.. Gick dit för att säga hej då, vilket jag först hade bestämt mej för att inte göra då jag visste att det skulle vara sjukt jobbigt, men kunde inte låta bli! Han kommer dock tillbaka till min födelsedag =) Kommer verkligen inte vara detsamma att gå till Facen nu när han inte är där.. =( Hoppas han kommer tillbaks nästa säsong.. Du är en väldigt fin kille Laurant, och en utomordentlig vän <3

Ikväll blir det rätt lugnt då vi ska iväg på en liten staff trip till Annecy imorrn och shoppa!! =) Åker vid 08.00 redan och ska dra en massive utgång imorrn med mitt härliga "Nein papa nein"-crew haha! =) Gonna be fucking mental..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0