Regn och grått

Idag regnar det i mitt älskade Valdi.. Gör inte så mycket, en ursäkt till att sova länge och bara lata sej hehe :P Sitter på Vspot nu och chillar lite. Ska jobba 21-C ikväll så jag kommer inte så mycket tills dess. Efter jobbet blir det en Lockin på Dicks! =) Ska bli kul som fan!

Har fortfarande inte riktigt rett ut vart jag ska i sommar. Men blir inte Sverige iaf, det är n sak som är säker!! Vill till Spanien, men om det inte blir så, så blir det nog Biarritz, Frankrike eller London tror jag. Vill vara utomlands iaf!

Vill inte att säsongen ska sluta..! =( Älskar det här, älskar detta livet! Längtar redan tills nästa säsong här i mitt älskade Val d´Isere.. <3

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0