Lovely

Har suttit på taket på Dicks hela dagen idag och solat med Fraser.. Sen en sen lunch med lite folk från Dicks-personalen =) Mycket trevligt! Något som är mindre trevligt är att Olly åkte hem idag.. =( Han kom i måndags, han och hans bror Plums, och åkte i förmiddags. Det har varit helt underbart att ha dej här! Lite tomt redan.. Hoppas vi ses snart igen..

Ikväll är det jobb som gäller, sen ska jag nog bara hem och kolla en film tror jag.. Ingen lust att gå ut idag, spar det tills imorrn då jag fyller år =) Kommer bli ett jävla blös haha.. Folie Douce, middag och stängning av DouDoune!

Har inte bokat biljetten hem än, borde nog göra det.. Försöker hitta vart jag gör det här, men hittar ingenting! Försöker få rätt på deklerationen också, men det funkar inte alls som jag vill!! Har försökt i 2 dagar nu, men det funkar inte.. Mitt bankid är helt stört! Behöver göra lite ändringar egentligen, men får nog skita i det och bara skicka in skiten via SMS. Usch jag vill verkligen inte att säsongen ska ta slut!! =( Jag älskar verkligen det här!! Och vill verkligen inte spendera sommarn i tråkiga Sverige!! Vill iväg, vill utomlands..

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS PÅ DIN DAG SÖT!!!

2010-04-30 @ 12:15:27
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0