Förnyad

Staff-trippen till Annecy häromdagen var helt underbar!! Så skönt att bara komma bort lite. Skönt var det faktiskt också att det bara var flickor som åkte =) Vi strosade omkring på gågatorna i den underbara solen, och åt en mycket god lunch vid ån. En massa butiker besökte vi och jag kände faktiskt att jag fick väldigt mycket för pengarna jag spenderade! Köpte bla 2 par nya skor, baggy jeans, cardigans, tröjor mm. H&M var vi givetvis också på, men tyckte inte där var så mycket.. Men hittade mina efterlängtade baggy jeans där!! =D Känner mej så förnyad på något vis hehe.. =) Åkte hem efter en ca 8 timmars visit. Stannade i Bourge och åt på Kina restaurangen där vilket var helt vansinnigt underbart!! Åt tills jag nästan svimmade haha.. Såå gott! Kom hem till Valdi vid 22.00, och hemma var Sofia och väntade på mej.. Jag visade alla mina fynd, sen in i duschen, sen vidare till Foret baren för att träffa gänget från Dicks. Tanken var att vi skulle blösa till det rätt bra, men alla var så trötta så det blev inte mycket av det. Gick hem och la mej rätt tidigt.. Skönt!

Igår blev det Folie Douce äntligen..!! Måste fan upp dit mer innan säsongen är över, och det är ju om 2 veckor =(
Så jävla gott där uppe! Bra stämning och Kely är så jävla grym där uppe! (Han är "sångare/underhållare") Bra som fan var det. Afterski på Morris efter Folie, var väl ok.. Jag drack inget, kände inte för det. Höll mej till mat, kaffe och coca cola =) Efter det hem och sova en stund, sen stod Dolly night som nästa på listan. Tacos, shots sen vidare ut.. Blev en rätt bra kväll faktiskt! =)

Ikväll är det det berömda Beach partyt på Morris, men det kan jag givetvis inte gå på då jag jobbar.. =( Ska dock försöka hinna till sista timmen, ska städa och preppa som en tok!! =) Annars blir det en sväng till Dicks tror jag sen hem och sova! Nu sitter jag på Vspot, där jag suttit sen 16.30 hehe.. Ska gå till Dansken och käka nu, sen får vi se vad jag gör. Antagligen hem och duscha innan jobbet..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0