Vinter-Mys

Satte klockan på 14.00 idag och gissa vad.. JAG KOM UPP!! Haha =D
Promenerade ner till byn och köpte nudlar, en göttig baguette, en burk-coca cola och en choklad croissant =)
Snötäckt överallt, fina skulpturer men ingen julstämning känner jag.. =( Och det är Jul imorrn, IMORRN!?!
Det har snöat ca 20 cm inatt med så promenaden som normalt tar 5 min tog istället 15 min hehe..

Så nu sitter jag hemma igen med kaffe som söta Myléne gjorde till oss och tillsammans mumsar vi choklad croissant!
Har ett något fullspäckat schema idag.. Måste ner till banken och skaffa franskt konto, måste ta foto, käka P-mat på Victor´s och försöka hinna vila en sväng innan jobbet ikväll! Playboy ikväll igen så det kommer nog komma mycket folk.. Har bangat bunnysuiten 2 ggr nu, men sist råkade jag lova managern att jag skulle ha den på mej nästa gång, och den gången är idag.. =S Haha.. Jaja får se, har man lovat så har man ju!

Kvällen igår blev inte så lugn som vi trodde, kom rätt mycket folk! Stod själv i garderoben, men det fixade jag fint.. George smugglade in pizza till mej och Myléne hehe.. Såå guld!! =)

För övrigt saknar jag min familj.. Hade varit mysigt att fira Julen med dem! Men men, får göra det bästa av situationen helt enkelt..!

Nope, kaffet kallnar.. Arnaud är här med så ska vara lite social nu! =)

Puss och blös..

Jul-inspirerat á la Tina på DouDoune.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0