Vill ha..

Jobbig kväll ikväll..

Jobbet gick jättebra.. Stod i garderoben som vanligt, i ett par timmar.. sen hämtade Viktor mej! Jag skulle visst underhålla gästerna istället.. dricka, festa, dansa, dra upp stämningen.. vilket jag tror jag gjorde hehe :P

Efter stängning var det dock inte så kul! Jag räknade kassan som i vanlig ordning i garderoben och den stämde.. Var 5 euro för mycket så tog väck dem och kontroll-räknade igen för säkerhets skull och då helt plötsligt saknades det över 100 euro.. =O Saken var den att när jag kontroll-räknade kom det en massa folk från personalen och tjötade samt slängde upp en massa flyers och posters för DouDoune på disken där jag räknade alla pengar.. Vettifan, alkohol+räkna kassan med en massa folk runt omkring mej är nog = Inte bra!?!
Gick ner till Cyril, min chef, för att kontrollräkna som vanligt, och då stämde det.. precis som det gjorde första ggn jag räknade!! Fick höra att jag var så jävla seg, skynda på la la la.. MEN! Jag är ALLTID färdig först VARJE jävla kväll, men för en gång skull var jag färdig sist pga att en massa jävla människor skulle komma och lägga sej i..!!

Jaja, nog om det.. Det löste ju sej trots allt, till min fördel.. Fick rätt bra dricks! =)

Kommer hem, Myléne och Arnaud är här.. Jag vill bara vara ifred!
Jag hör en sång som påminner mej om bland det bästa jag varit med om och det blir för mycket! Sätter mej på toaletten för mej själv (det enda stället jag kan vara ensam på..) och börjar gråta..
Saknar såå mycket!! Vill ha igen.. <3
Akon-Beautiful.. Räcker att säga så! Hoppas..


Nu ska jag gå och lägga mej, ska upp relativt tidigt för att fixa en massa..
Sov gott finingar.. Hörs imorrn!

PUSS och blösedi blös!!

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag idag. :)

2009-12-26 @ 08:48:55
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad söt du är Sara! =) Detsamma till dej..

Vem är du förresten? Någon jag känner? =)

2009-12-26 @ 16:27:11
URL: http://tinatorlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0