Stereo Love

Jag och Myléne har nu bytt ut ledsna-sakna-familjen-över-Jul-humöret och bytt ut det mot Stereo Love!!
ÄLSKAR den låten.. Helt galet!! =) Är ju lite ny på detta så vettifan hur man länkar från youtube än hehe :P
Lite Guetta pumpas också.. Är ju ändå trots allt i La France, och då är det Le Franche style som gäller hehe..

Åt nudlar precis, satt fint! En svensk Coca Cola hade jag ju dock inte tackat nej till nu..!!
Ajja, får ta franskt på jobbet strax.. =)

Bunnysuiten åker nog fan på ikväll, lite mot min vilja.. Vill inte få fel uppmärksamhet, men ser det som en rolig grej helt enkelt! Sen lovade jag ju som sagt Playboy managern =S

Nej. Nu ska jag blösa på lite mer smink och byta kläder, sen bär det av till jobbet.. Playboy@DouDoune varje onsdag.. Sååja!!

Bon Hyb!


Blöset och Dede..

Kommentarer
Postat av: Johanna

God Jul älskade Tina vår <3 Massa kramar från Fam. Kullberg

2009-12-24 @ 12:53:08
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0