Sovit bort hela dagen..

Jahopp, då har man gjort det igen! Satte klockan på 14.00 och 14.30, vaknade jag? Klart jag inte gjorde, heter ju Tina.. :P Jaja, inget att vara bitter över, behövde nog sova ut efter förrgårdagens bravader hehe..

Sitter här med kaffet i hand och facebookar lite, har läst min älskade Johannas blogg och oj vilken känsloladdad reaktion jag fick.. Tårarna började rinna! Hon hade skrivit så fint om mej, om oss och det bara svallade upp en massa känslor.. Älskar dej så otroligt mycket Johanna, glöm aldrig! <3 För övrigt tycker jag att Nathan skulle passa fint till bebis.. ovanligt och vackert! =)

Nu vaknade Myléne.. Och som i vanlig ordning får jag en puss på kinden och en go kram! =)
Hahaha nu kommer hennes otroligt roliga nysar, 15 stycken på raken väldigt intensivt haha! =D

Min fina syster hade skrivit på sin facebook idag att mamma är påväg upp till älskade Götet för Julfirande och det fick nästan min mage att knyta sej, en stor klump i magen! Jag saknar dem extra mycket nu när det börjar närma sej Jul.. Jag vill också vara med och mysa med er! =´( Tur att jag har Myléne, hon känner exakt samma sak gentemot hennes familj och Julfirande, så vi tröstar varandra =)
Känns inte alls som att det snart är Jul, så jag ska nog klara mej fint.. Bara lite blödig hehe!

Nu duscha och sminka mej, sen ner till den snötäckta byn för kaffe på Victor´s! Bästa kaffet ever.. Jag och Affe har kommit på detta underbara kaffet tillsammans, och har beslutat oss för att döpa det till "Taffe" haha =)

En liten Wosslings-Puss! Haha ;)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, FAN VAD JAG SAKNAR DIG! Vill ha din adress, Ted ska skicka en julklapp till dig <3 Men behöver ju din adress!!! Älskar att du bloggar <3 Jasså, du har inte läst det jag skrev om dig innan? Du är ju och kommer ALLTID att vara min bästa vän Tina. Ett hav kan inte skilja oss åt!!!!!!! Nathan var ett fint namn ju! Men hur ska man uttala det? mEN DET VAR SUPERFINT. Kom med fler ideer tycker jag, du är såå bra på det. Pk snaskar chips (som vanligt) och hälsar så gott!!!! Puss

2009-12-22 @ 23:32:40
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0