Nya skvallerbloggen..?!

Lite skrämmande, kom och tänka på en sak nu nyss.. Det är för fan redan den 27:e..! Julafton för 3 dagar sen, och endast 4 dagar kvar av detta året.. Förstår inte hur snabbt tiden går här nere i Alperna?! Det tyder ju förvisso på att jag har kul här, men vill ju samtidigt inte att det ska gå för snabbt heller, har ju som sagt väldigt trevligt här! =)

Igår var det rena rama bordellen i garderoben.. Inget funka! Inget hängde i ordning, pengarna var blandade, jackor förväxlades.. Suck! Killen som jobbar med mej ibland är totalt värdelös! Inte organiserad för fem öre!
Föredrar faktiskt hellre att få jobba själv, även om det är 500 männsikor på raken.. För då VET jag att det blir ordentligt gjort!! Men men, ska ha möte ikväll med chefen och Dede.. En sista varning, skärper han sej inte får han inte jobba kvar! Funkar inte..

Nu är jag på Victor´s.. Kom för en gång skull på P-maten och har stannat här sen dess. Sämst är jag på det där!
Blir väl kvar här tills det är dax för att jobba 22.15 tror jag..
Inte lönt att dra hem!
ÅH! Kollade min lön från Telenor nu precis.. Haha helt galet!! Älskar verkligen det företaget!! Fick ut 6000 kr mer än jag hade räknat med.. =D Helt sinnes! Jag älskar blått, helt klart..

Jaa, jag har funderat lite och kommit fram till att man kanske skulle starta ett eget Echo här på min blogg..
Skvaller á la Valdi ;) Haha.. Lite spännande don´t you think?! Hehe :P

Nej, ska beställa en Taffe nu och något att käka, sen blir det jobbet!

Wosslings Blös!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0