I´ve done it again..

Hmm skulle sluta med mycket snack lite verkstad ju, men icke! Jaja.. jag antar att jag är och alltid kommer förbli denna typiska Tina i ett nötskal..?! :P

Nu har jag varit här i underbara Val D´isére i 3 veckor och måste bara säga att för varje dag som går älskar jag det ännu mer! Känns mer och mer som hemma och mina otroligt goa kollegor känns mer och mer som min familj..! =)
Ibland tror jag mina ögon ljuger för mej när jag tittar på bergen och husen som man bara ser på TV.. Helt otroligt!
Har aldrig sett något liknande i hela mitt liv! Och franska språket.. Love it! Lär mej mer och mer för varje dag som går, och det är så kul! =)

Nu sitter jag, Arnaud, Myléne och Dorian hemma hos mej och Myléne efter jobbet och dricker tea =)
Tre fransktalande människor, och lilla jag hehe.. Jag förstår ungefär 1/8 av vad de säger haha.. De pratar ju så förbannat snabbt så jag hänger inte med alltid.. Men! Jag förstår ändå en åttondel mer nu än vad jag gjorde när jag kom hit! =)
Måste säga att jag bara totalt avgudar tjejen jag bor med, Myléne, såå underbart go tjej! Varje kväll efter jag lagt mej och varje morgon när jag vaknar kommer hon och ger mej en puss på kinden och kramar om mej hehe =) Elle est mignon.. <3

Har som en regel för mej själv att lära mej 3 saker om dagen, vilket jag kommer uppdatera varje dag, starting tomorrow!

Nope, nu umgås lite med människorna här sen sova..
Jag återkommer!

Puss och Blös! ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

ÄNTLIGEN!!! Tina har blogg!!! Nu kan vi var dag läsa om dina äventyr och du får inte glömma att läsa min ;) Puss på dig sötnos

2009-12-22 @ 10:41:52
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha ja jag vet, about fucking time hehe.. Påbörjade skiten redan i början av sommarn hehe :P

Puss darling..

2009-12-22 @ 19:24:33
URL: http://tinatorlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0